حسنآنه

دل نوشته های یک امام حسنی

حسنآنه

دل نوشته های یک امام حسنی

کاش نشنوند مادران غزه

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

جالب است مشی بعضی حضرات.

زیر نور آفتابند و انکار میکنند نورش را. جالب تر البته آنهایی که کف و سوت میزنند برایشان.

زیبا کلام و شیرزاد را میگویم. امروز در دانشگاه تهران جمع شده اند دور هم و حرفهای رودل مانده این چند سالشان را گویی خالی میکنند. حتی اگر بقیمت به گند کشیدن فضای دانشگاه باشد.

خمینی جان ببخش مارا. سید ببخش ما را. ببخش ما را که بعد از چند ده سال سر بریدن مسلمانها بدست نحس امریکاییها و اسراییلیها و تجاوز بدخترانمان در لبنان و سوریه و عراق و فلسطین. نتوانستیم دانشجوها و اساتیدمان را بینا کنیم به چاقوی زیر کت و شلوار جان کری. ببخش اگر کم داد زدیم سر امریکا. ببخش که بعد از سی و شش سال لبمان خندان است بروی سفرایشان.

ببخش اگر استاد علوم سیاسی مملکت بر میگردد میگوید چرا امریکا ستیزیم ما. چرا شیطان بزرگش میخوانیم و مرگ برایش میفرستیم هر صبا و مسا.

حضرات همصدا شده اند با امریکاییها و میگویند از کجا معلوم ما اورانیومهای بیست درصدمان را اکسید کرده باشم!!!! نان ملت و ملک و مملکت را ماه بماه میگیرند و گاوهای عدو را میچرانند. گویا نمیداند دوستان وزارت خارجه اییشان سه درصد ها و دو درصد ها را هم نفله کرده اند برای خودشیرینی جلوی کدخدا.

شیرزاد گفته ما به خط قرمزهای قدرت ها وارد شده اییم. لابد بقیه اش را رویش نشده بگوید. رویش نشده بگوید ببخشید سید حسن را یاری میکنیم. رویش نشده بگوید ببخشید که در کشتار بیرحمانه غزه اییها ما طرف مظلوم را گرفتیم و یار روز تنگ جوانان عزالدین بودیم. رویش نشده بگوید ببخشید که قصه دلاوریهای حاج قاسممان شده لالاییه شبهای مادران عراقیو سوری برای نازدانه های بیگناهشان. لابد رویش نشده بگوید ببخشید کدخدا جان که خواستیم نوکر جنابعالی نباشیم و کاپیتولاسیونت را در سرت خورد کردیم و غلام پهلویت را دیپورت کردیم و شدیم سرباز خمینی بت شکن. اصلش شاید رویش نشده بگوید غلط کردیم مقابل صدام ایستادیم. کما اینکه این فقره آخری را گفت جناب شیرزاد به لحنی دیگر. گفت ادامه جنگ بعد آزاد کردن خرمشهر اشتباه بود و هسته ای شدنمان هم از جنس همان است. گویا یادش رفته که عراقیها هفت سال بعدش حتی که ضعیفتر بودند بعد از آتش بس دوباره تا اهواز پیش آمدند. آتش بس کنیم که اینبار تجدید قوا کند و مثل آتش بر سرمان بریزد.

نمیدانم چرا انقدر روحیات حضرات متفاوت است با فامیلشان؟ شیرزاااااااااااااد!!!! نمردیم و دل شیر را هم دیدیم.

زیبا کلاااااااااام. آب بریز جناب خواننده که سوختیم از لهیب آتش این زیباییه کلام............

میگوید انژیه هسته ای ضررش بیشتر بوده از جنگ برای ما.... وا عجبا جناب مستطاب وا عجبا جناب استاد.. اگر همین هسته ای نبود پس چه متاعی داشتند دوستان دولتیتان برای تاخت زدن با دلار کدخدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایرانیها را همه در دنیا به دفاع از مظلوم میشناسند..... نمیدانم چه شدست عزیزان را که در کمال ناجوانمردی امروز گفتند ول کنید مظلومان و پا برهنگان را و منافع ملی را بچسبید. البته در لفافه گفتند دوستان اما عاقلان و یک اشاره.....

خدا کند نشنوند مدافعان حرم زینب این خطبه های اشعثی را... خدا کند نشنوند غیوران عزالدین قسام و مادران غزه و عراق. خدا کند نشنود هیچکس در دنیا این منبر اشعری را.

نمیدانم جنگ و خمینی و شهدا را چرا به میان میآورند..... ای اف به این سیاست دنیایی. اف.

         بگو یا حسن

  • علی یاراحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی